Forum Najlepsze forum o sojuszu StarCraft Strona G│ˇwna Najlepsze forum o sojuszu StarCraft
SATAR CRAFT
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Innego nie mieli

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Najlepsze forum o sojuszu StarCraft Strona G│ˇwna -> Jednostki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 738
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 2:59, 11 Kwi 2014    Temat postu: Innego nie mieli

I udało się!
[link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym jakbym chciala opłacić studia w Niemczech z pracy, to wjakim landzie najłatwiej ja dostać? i Naprawde daj sobie czas..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdraiwam

Jeste┼Ť na lek uczulony (b─ůd┼║ na kt├│ry┼Ť ze sk┼éadnik├│w preparatu). [link widoczny dla zalogowanych] firmy \SUN FLOWER\ Materia┼éy , kt├│rych u┼╝ywam s─ů bezkwasowe, dlatego mog─ů by─ç stosowane na paznokciach kruchych, zniszczonych i obgryzionych
Panie Piel─Ögniarki i Pan Masa┼╝ysta opiekowali si─Ö mn─ů troskliwie dzi─Ökuj─Ö Mieszkam w USA, i tutaj mialam to robione, ale u polskiego lekarza od stop. Mi przez weekend ob┼╝arstwa przyby┼éo 2,5 kg, ale to by┼éo g┼éownie nie strawione jedzenie, bo ju┼╝ wszystko wr├│cilo do normy. M─ů┼╝ przez tydzie┼ä -7kg,w drugim tygodniu wolniej mu spada,zocaczymy jaki wynik b─Ödzie po 2 tyg w sumie. ja tez wstrzymuje przy napieciu miesni! [link widoczny dla zalogowanych]
Do Brzoskwinka_27 schud┼éam z prawie 70 kg na 63 kg a biust nie zmniejszy┼é si─Ö nawet o p├│┼é rozmiaru... Mieszkamy na Krzykach (okolice Skarbowc├│w). Pani wydawa┼éa si─Ö zdziwiona, ┼╝e do jej gabinetu przyszed┼é jaki┼Ť facet. ┼╝e tak d┼éugo tam pracuje.Po takim praniu m├│zgu jakie serwuje Zywiec Trade ka┼╝dy nim zostanie.Pozdrawiam. nareszcie jest sko┼äczony ten badziewiarz tez bym tak chciala.....................................................
[link widoczny dla zalogowanych]
Ten koles ktory tam wystepowal jako fizyk nie mial w ogole pojecia o fizyce, ja po fozyce medycznej dobrze wiem jak dziala swiatlo spolaryzowane i ze nawet w siemianowickiej oparzeniowce wykorzystuja te lampy.
Trudno, aby organizm m├│g┼é sobie nagle poradzi─ç z tak du┼╝─ů ilo┼Ťci─ů pokarmu, w zwi─ůzku z czym pogarsza si─Ö wch┼éanianie i wykorzystanie wielu sk┼éadnik├│w od┼╝ywczych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja pracuje na zelach tej firmy:
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko wlasnie problem jest bo watpie czy on pojdzie do lekarza w tej sprawie...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja tam lubi─Ö torebki a plecaki sa niewygodne zw┼éaszcza, jak trzeba co┼Ť szybko z niego wydosta─ç np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
u mnie seks trwa conajmniej godzine (zanim on dojdzie ) i to tez nie jest najprzyjemnijesze

Przeczytalam wszystkie Wasze wypowiedzi az sie poplakalam... [link widoczny dla zalogowanych] Przestalo mi smakowac mieso,wedliny ,slodycze,ciasta wlasnie dzieki glodowce.
Witam. Dowiem si─Ö raczej co si─Ö dzieje ze mn─ů PERFECT FACE AND BODY STUDIO URODY Do tego mo┼╝na dola─ç troch─Ö octu. Pamietaj ze mocz z rana trzyma sie w szklanym naczyniu do wieczora, nie zakreca, tylko przykrywa np gaza, lub lignina. [link widoczny dla zalogowanych]
Twoje wymiary przy moich to pesktka. cze┼Ť─ç dziewczyny!!! W KATOWICACH MAJ─ä SALONY NA GLIWICKIEJ 173 511444488 Hej, moja mama po usg uslyszala ze ma raka !!!!!! Z g├│ry dzi─Öki za odpowiedz. Tak strasznie ci─Ö┼╝ko znalezc kogos kto wie jak sie takim sianem zajac!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moze być nawet jabłko, cokolwiek ...
[link widoczny dla zalogowanych]
eve my┼Ťle ze tak bo moze to okres tylko ma┼éy a to oznacza ze mozesz byc w ci─ů┼╝y tak jest czesto ze sie go ma a niby nie itd...pozdrawiam i czymam kciuki ja tez chche byc juz amma aale chyba nici z tego nienawidze laski ktore nie chcha byc mamaami maja wpadki od razu a kobiety starajace sie od dawien dawna nic...obawiam sie ze nie umeimy tego dobrze robic
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
co post to REKLAMAAAAAA!!!!!!
Pracuj─Ö jako przedstawiciel i kocham m├│j ┼╗ywiec Trade!

jak sadzicie dlaczego tak jest? [link widoczny dla zalogowanych] Wady trzeba wymyslać takie jak pedantyzm, pracoholizm, duże wymagania itd ale ładnie ubrać to w słowa.
Mozna powiedziec, że od zimy 2009. bo kto słyszał,zeby zrzucać 3kg w tydzień!? Fajny pomysl z tym basenem Juz niedlugo bedzie tak goraco, ze bedziesz mogla skusic sie na jakas otwarta plywalnie, albo i acqua park...Hmmm...w zeszle wakacje byl u mnie brat i wlasnie park wodny to byla najlepsza rozrywka! Chirurg po zabiegu powiedzial mi, ze co najmniej 3 godziny NIC nie jesc a przez dobe raczej nic cieplego, bo rozpuszcza skrzep ktory robi sie na dziurze po zebie. Dokupiłam sobie od razu witaminki , magnez i potas. [link widoczny dla zalogowanych]
paj─ůkom pozwalam ┼╝y─ç w domu, byle nie na widoku.. Rzeczywiscie malo ludzi tutaj teraz zagl─ůda ale to pewnie przez to ze kazdy ma sporo nauki, mysle ze za niedlugo sie to poprawi, jak zaczn─ů sie wakacje. Informacje jakoby forum zosta┼éo kupione przez ┼╝abk─Ö s─ů nieprawdziwe. Zrob test nad wanna, Dziewczyny, jestescie tu dluzej wiec pewnie sie orientujecie: Podczas brania betadine by┼éa okej, ale od k─ůd bior─Ö gynaglin czuj─Ö dyskomfort w dole brzucha tak po bokach, do┼Ť─ç nieprzyjemne, wzi─Ö┼éam ju┼╝ siedem i mam ochot─Ö wyrzuci─ç w choler─Ö te trzy ostatnie. Ja dodam od siebie, ┼╝e pewnie ┼╝e mo┼╝na!
[link widoczny dla zalogowanych]
Paryzu od 12 lat, wiec pytaj, moze bede mogla pomoc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
M─ů┼╝ mi ka┼╝e odszuka─ç wszystkie polisy
[link widoczny dla zalogowanych]

Ciezko jest, nie raz wpadam w dolki, placze, ze chce uciekac, wyjechac, ale w zyciu nic sie nie ma na takie hop Oj, nie marudze, nudze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny ja nie neguj─Ö niczyjej decyzji. MYSLE ZE PO KILKU ZABIEGACH BEDE MOGLA SIE POCHWALIC
Moniko_M, słuszna decyzja.
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdro.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przesylam Ci moje najszczersze kondolencje. [link widoczny dla zalogowanych] Pogoda sprzyja spaniu
Czasem mam wra┼╝enie , ┼╝e naogl─ůda┼éam si─Ö za du┼╝o film├│w o spe┼énionej mi┼éo┼Ťci ksi─Ödza i zwyk┼éej niewiasty , w ┼╝yciu nie jest ju┼╝ tak kolorowo . Po roku na diecie niskotluszczowej spadek masy 18%, o umiarkowanej ilosci tluszczu 12% i na atkinsie 13%. i po co sie zdejmuje zelowe paznokcie (wyczytalam tu na forum) to ┼╝ycz─Ö dobrego i szybkiego porodu z dobrym personelem...:d po cytologii wysz┼éo, ┼╝e mam jakie┼Ť zapalenie, dosta┼éam te tabletki, zu┼╝y┼éam 5, a za dwa-trzy dni mam okres i chyba potem mog─Ö reszt─Ö wykorzysta─ç? [link widoczny dla zalogowanych]
Ta zasada dzialala tez w druga strone. chodzilam do psychiatry dostalam zestaw roznych lekow a one tylko pogorszyly sprawe. Haan, goron ki na kaalon ki, duniya hai dilwaalon ki. Tak Fryderyk ,by┼éa w TVN Style i m├│wi┼éa,przyznam ,┼╝e mnie tym zadziwi┼éa troch─Ö to pretensjonalne imi─Ö. ---------------------------------------------------------- ---------------------- ┼╗ycze powodzenia. Zreszta przed zabiegiem Pani doktor da┼éa mi tabletk─Ö, kt├│ra zapobieg┼éa wi─Ökszym krwiaczkom ( uprzedzi┼éam ze mam tendence do siniak├│w i boje si─Ö tego) Poleca pani─ů doktor
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
BEDZIEMY KOLO ANCHORAGE.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Najlepsze forum o sojuszu StarCraft Strona G│ˇwna -> Jednostki Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin